2016. október 11., kedd

Pumba naplója

Pumba naplója by CatzRuleMe

Fordíotta: Kaycee

Eredeti történet: Pumba's journal 


Szia. A nevem Pumba. Egy kutya vagyok és egy nagy házban élek apuval és a bácsikámmal és a tesómmal. Szeretem a kaját és a sétát és a cirógatást és az alvást. Szeretek a parkba menni és a partra és az kisállat boltba. Szeretem, amikor az emberek azt mondják, hogy cuki vagyok. Ezt sokat mondják.

Nem szeretem a helyet, ahol a fehér köpenyes férfi fogdos engem és rátesz engem fém dolgokra, vagy ha a bökdös ilyen izékkel. Állatorvosnak hívják. De apu azt mondja, hogy muszáj megtennem és nagyon szomorúnak tűnik, ha nyüszítek, amikor nem tetszik valami. És azt sem szeretem, ha apu sok időre elmegy. Olyan helyekre megy, amit úgy hív, hogy vakáció meg turné és nagyon szomorú lesz, ha nem mehetek vele. Nem akar elhagyni engem és azt hiszem ő is tudja, hogy én sem akarom elhagyni őt.

Szeretem aput. Ő a kedvenc emberem az egész földön. Ő szuper magas, olyan magas, mint egy fa. Amikor felvesz, láthatom az egész világot. Fehér foga van és a szemei olyan barnák, mint a kajám. Szeretem. Furcsa csillogó dolgok vannak hozzáragadva az arcához. Egyszer megpróbáltam kihúzni őket, de nem engedte nekem. Vicces fejszőrzete van, amit néha lelapul, és vicces az arcszőrzete is, ami néha ott van, néha nincs. Szeretem, ha megpuszil és cirógat, és ha a hasamat vakargatja, vagy ha elvisz sétálni. Szeretem, ha elvisz helyekre, ha az nem éppen az állatorvos. Szeretek egy ágyban aludni vele. Biztonságban érzem magam a karjaiban.

Tom bácsit is szeretem. Neki sok fekete szőr van a fején és nagy lyukak a füleiben. Ő nagy és erős, talán még apunál is erősebb. Általában mély hangja van, de néha vinnyogó hangot ad ki, ha a közelemben és a tesóm közelében van, régen ez megijesztett, mert ez egyáltalán nem úgy hangzott, mint ő. De hozzászoktam. Nagyon szorosan ölel magához, és nagy puszikat ad, amikor apu engedi neki. Szeret engem és azt mondja, hogy aranyos vagyok. Én is szeretem őt, de nem annyira, mint aput.

A tesóm egy másik kutya, de ő nagyon nagy és sokat fut. Minden oké vele, de ő mindig játszani akarna, de én nem. Én azt akarom, hogy cirógassanak és, hogy aludhassak. De szeretem őt. Együtt szoktunk lenni apu és Tom bácsi autójának csomagtartójában és úgy megyünk a tengerpartra, a kisállat boltba, és a parkba. Tom bácsi szereti a tesómat. Sokat cirógatja és játszik vele. Ő Tom bácsi kutyusa. És ez azért működik, mert Tom bácsi nagy, és ő is.

Georg és Gustav bácsit is kedvelem. Georg bácsinak barna fejszőrzete van és az arcán nincs szőr. Viccesen néz ki így. A hangja szuper mély, még Tom bácsiénál is mélyebb. Szeret velem játszani. De nem szereti, ha megharapom az ujjait. Gustav bácsinak szőke fejszőrzete van és neki sincs fejszőrzete. Ő is viccesen néz ki. És van egy fura dolog a fején, amit szemüvegnek hívnak. Megpróbáltam leszedni a fejéről, de nem hagyta. Szeret úgy cirógatni engem, mint ahogy apu szokott, és simogatni is. Ő nagyon nagy, csendes és nyugodt. Ezt szeretem. Nem sokat látom őket, de szeretem, ha láthatom őket.

Rafaelt is szeretem. Ő a legjobb barátom. Ő is egy kutya és sötét szőre van, és vicces fülei, amik felállnak. Apu sokszor elvisz a házukhoz, ahol sokat játszunk, és ő addig beszélget Rafael apukájával.
Sok helyre megyünk. Szeretek sok helyre menni. De nem az állatorvoshoz. De a parkot viszont szeretem. A park nagyon nagy és tele van fákkal, és oda pisilhetek, ahova csak akarok anélkül, hogy leszidnának. De a paci kakit nem szedhetem fel. Apu kiveszi a számból és azt mondja, hogy nem szabad. Viszont futhatok. Néha szeretek futni. A partot is szeretem. Szeretem a homokot és a madarak üldözését. De nem szeretem a vizet. Mozog és olyan félelmetes. De ez így van rendjén. Néha turnéra megyek apuval és ott van Tom, Georg és Gustav bácsi is. Ezekbe a kis szobákba szoktunk ilyenkor menni, amit hotelnek hívnak, és néha nagyon sok ember rohan felén és ordibálnak. Nem szeretem az ordítozó embereket. De úgy tűnik, hogy apu nem bánja.

Nagyon sok mindent szeretek. Szeretek itt élni apuval, a nagybácsival és a tesómmal. Szeretem a cirógatást, a has vakargatást, a puszikat, az ételt és az alvást. Szeretek a bácsikámmal játszani. Szeretem a parkot, a kisállat boltot, a tengerpartot és a hoteleket. Szeretem aput. Nem szeretem az állatorvost és az ordítozó embereket. Több dolgot szeretek, mint amit nem szeretek, és ez boldoggá tesz.


Oh, hallom, hogy apu hív. Talán cirógatást akar! Vagy puszit! Vagy sétálni! Vagy el akar vinni valahova, ami nem az állatorvos! Talán Tom bácsi és a tesóm is jön. Mennem kell. Páppá!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az oldalad és az hogy már te is fordítasz angol sztorikat. Várom a továbbí fordításokat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon kedves vagy. Mind a ketten folyamatosan dolgozunk a fordításokon, csak más dolgok is vesznek el az időnkből, de próbáljuk nem elhanyagolni az oldalt. :)

      Törlés