2016. október 1., szombat

Életjel

Halihó!

Nagyon rég jelentkeztem, és úgy éreztem itt az idő, hogy közöljem veletek még élek. :D
Egész nyáron szinte folyamatosan dolgoztam, alig volt pár szabad pillanatom, és emiatt a fordítás is kissé lelassult.
Naggggggyon sajnálom!
L. főképp tőled kérek bocsánatot, mert tudom mennyire várod a Megmaradottak fordítását. :)
DE ami azt illeti, most lesz rá időm, hogy alkossak nektek, ugyanis 3.-án műtik a bokámat. Kb. 3-4 napot leszek kórházban, utána pedig 1,5-2 hónapot gipszben. 
Úgyhogy tartsatok ki, én is igyekezni fogok és drukkoljatok, hogy minden jól sikerüljön.

Puszillak titeket!
Nita Müller


Ui.: Aki szeretné tartani velem a kapcsolatot (nem emailben), az írhat nyugodtan instaram-on, ott vagyok fent többet. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése